عمومی

نحوه یافتن بهترین کلمات کلیدی برای سایت

احتمالا تا به حال اصطلاح کلمات کلیدی را شنیده اید و اگر کمی با سئو آشنا باشید از اهمیت کلمات کلیدی و انتخاب بهترین عبارات برای ارتقا رتبه سایت اطلاع دارید. در مقالات بسیاری پیرامون اینکه کلمات کلیدی چیست ، چند نوع کلمه یا عبارات کلیدی داریم ، چگونه از عبارات کلیدی در متن استفاده کنیم ، چگالی این کلمات در متن چقدر باشد ، در چه بخش هایی از صفحه از این کلمات استفاده کنیم ، توضیحاتی را مطالعه کرده اید.

در واقع کلمات کلیدی ، عبارات و کلمه هایی هستند که کاربران با جستجوی آنها می توانند محصولات و خدماتی که ارائه می دهید را در گوگل بیابند. مثلا اگر فروشگاه کیف و کفش دارید ، خرید کفش ، خرید کیف ، فروشگاه اینترنتی کفش ، نمونه ای از عبارات کلیدی سایت شما هستند که باید در محتوا و متاتگ های سایت مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی از بزرگترین چالش های پیش روی مالکین سایت ها ، یافتن مهم ترین کلمات کلیدی است. گوگل در رتبه بندی علاوه بر سنجش چگالی کلمه کلیدی اصلی ، کلمات lsi و مترادف یک کلمه کلیدی را نیز بررسی می کند. یعنی برای اینکه بهترین رتبه را به ازای یک کلمه کلیدی خاص در گوگل کسب کنید ، باید عبارات جانبی آن و عبارات نزدیکی که کاربران بیشتر جستجو کرده اند را نیز پیدا کنید. ابزار یافتن کلمات کلیدی سایت به شما کمک می کند تا مهم ترین عبارات کلیدی را بدست آورید. این ابزار کاملا رایگان است و استفاده از آن برای هر تعداد کلمه که مدنظر شماست محدودیتی ندارد. فقط کافیست از لینک مشخص شده وارد سایت موردنظر شوید و کلمه کلیدی مدنظر خود را بنویسید تا سایر عبارات به شما نمایش داده شوند.

با بدست آوردن این عبارات ، حتما در متن و محتوای صفحات سایت خود علاوه بر عبارت کلیدی اصلی ، از عبارات پیشنهادی نیز استفاده نمایید.

زمانیکه محتوایی را مرتبط با یک کلمه کلیدی تولید می کنید ، باید در تگ عنوان ، متاتگ توضیحات ، تگ alt تصاویر و هدینگ ها نیز علاوه بر بدنه محتوا استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن