تقویت رابطه جنسیخوردنی قبل از رابطه جنسیدانستنیهای جنسیرژیم غذایی رابطه جنسیغذا برای افزایش میل جنسی

رابطه جنسی | برای تقویت رابطه جنسی چه مواد غذایی را باید مصرف کرد؟


برای تقویت رابطه جنسی چه مواد غذایی را باید مصرف کرد؟

تقویت رابطه جنسی : Lifesum نام اپلیکیشنی محبوب در سوئد است که اطلاعات استفاده کننده هایش را تحلیل می کند و در کمتر از ۲ ساعت به آن ها می گوید که چه غذایی برای قبل و بعد از رابطه جنسی باید بخورند. این اطلاعات از کشورهای مختلفی از جمله آلمان، فرانسه، سوئد، ایتالیا، امریکا و بریتانیا به آن منتقل می شود.

رابطه جنسی | برای تقویت رابطه جنسی چه مواد غذایی را باید مصرف کرد؟

۵ غذا برای تقویت رابطه جنسی

از بین ۲۵۶۳ نوع غذا شکلات بیشترین محبوبیت را دارد. دومین غذای محبوب:

گوجه
نان
سیب
سیب زمینی
قهوه
موز
شراب
پنیر
توت فرنگی

بعد از رابطه جنسی، همه از غذاهای مشابهی لذت می برند. اما بدون تعجب آب جایگزین مشروبات الکلی خواهد شد.

یک متخصص تغذیه در در این اپلیکیشن می گوید جای تعجب نیست زیرا هر دو خوراکی گوجه و شکلات سرشار از هورمون ها و ویتامین هایی هستند که حال فرد را خوش می کنند.

آیا این غذاها برای تقویت رابطه جنسی مفید هستند؟

شکلات سرشار از آناندآمین و فنیل اتیل آمین می باشد. دو ماده ای که باعث می شوند بدن هورمون اندورفین که باعث آرامش بدن می شود را ترشح کند.

و گوجه را همه قبل و بعد از رابطه جنسی همه دوست دارند که بخورند زیرا خوردن آن بسیار راحت است. جالب توجه است که بدانید ۴ خوراکی از ۱۰ خوراکی که قبل و بعد از رابطه مصرفی شوند به عنوان ضد تشنج استفاده می شوند این خوارکی ها عبارتند از شکلات، سیب زمینی، قهوه و موز. در حقیقت افرادی که این خوراکی ها را صرفا به قصد افزایش میل جنسی بعد از رابطه مصرف نمی کنند.

ما معمولا از تاثیر غذاها بر بدن و ذهنمان بی اطلاع هستیم. متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که از تاثیر غذاها بر تمایلات جنسی غافل نمانید.

رابطه جنسی | برای تقویت رابطه جنسی چه مواد غذایی را باید مصرف کرد؟

چه غذاهایی برای تقویت میل جنسی و داشتن یک رابطه خوب باید خورد؟

در حالیکه اطلاعات علمی در مورد علت انزال زودرس ضعیف است تنها موردی که همه نسبت به آن مطمئن هستند تاثیر رژیم غذای سالم بر انزال است. با داشتن رژیم غذایی سالم انزال به تاخیر خواهد افتاد و میل جنسی خانم ها تقویت خواهد شد.

تعدای از مواد غذایی هستند که می توانند طول عمر زندگی جنسی را افزایش دهند. این مواد غذایی با سالم نگه داشتن قلب و انجام پمپاژ خون به نقاط درست باعث بهبود رابطه جنسی خواهد شد.

برای تقویت رابطه جنسی این خوراکی ها را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید:

دانه های کتان:

این خوراکی به علت غنی بودن از آنتی اکسیدان و افزایش گردش خون به آلت تناسلی شناخته شده است. دانه های کتان باعث افزایش انرژی در فرد می شود. در دانه های کتان مواد شیمیایی مانند استروژن وجود دارد که خاصیت ضد باکتریال و ضد سرطانی دارند.

دانه های کتان منبع خوبی از:

اسیدهای چرب امگا ۳ هستند.
ال- آرجنین: این ماده نوعی آمینو اسید است که گردش خون را بهبود می بخشد و اسپرم ها را سالم نگه می دارد.

صدف

غذاهای دریای غنی از زینک هستند یک ماده ی کلیدی برای بالا بردن میل جنسی. زینک به بدن در ترشح هورمون تیتوسترون کمک می کند. هورمون تستوسترون در افزایش میل جنسی بسیار موثر است. این هورمون توسط غده تیروئید ترشح می شود و برای تامین انرژی بسیار لازم است.

البته، البته نباید انتظار داشته باشید که تنها بعد از خوردن ۶ صدف این اتفاق به طور ناگهانی رخ دهد. اما صدف شامل مواد مغذی برای عملکرد بهتر رابطه جنسی می باشد.

دانه های کدو تنبل:

دانه های کدو تنبل همانند صدف، سرشار از زینک هستند. همچنین منبع خوبی از منیزیم می باشند. آن ها حاوی مواد ضدعفونی کننده، ضد فشار خون و مواد محافظتی هستند که تمامی آن ها برای داشتن یک رابطه جنسی خوب ضروری هستند.

امگا ۳ اسید چربی است که در دانه های کدو تنبل وجود دارد که به سلامت پروستات در آقایان کمک می کند. همچنین به عنوان کاهنده التهاب در بدن معروف است.

دانه های کدو تنبل سرشار از:

آهن، مورد نیاز برای تامین انرژی
زینک، کمک به دستگاه ایمنی بدن
منیزیم، ضروری برای آرامش

دانه های انار

دانه های انار حاوی پلی فنول هستند. پلی فنول ترکیباتی هستند که ریسک ابتلا به افزایش فشار خون، بیماری های قلبی و سکته را کاهش می دهند. آن ها به آرامش عروق خونی و افزایش ارسال خون به مغز و قلب کمک می کنند.

دانه های انار سرشار از ترکیبات زیر هستند:

پلی فنول، به سیستم ایمنی بدن و خون رسانی به قسمت فوقانی بدن کمک می کند.
ریزمغذی ها، به تولید هورمون ها کمک می کند.
فلاون ها، که برای سلامت نعوظ لازم هستند.
ویتامین C، که استرس را کاهش می دهد و به شما آرامش می بخشد.

آووکادو

آووکادو سرشار از ویتامین E می باشد. ویتامین E یک ماده برای گشایش عروق می باشد و مشکلات عروقی را کاهش می دهد. همچنین از خراب شدن DNA اسپرم ها جلوگیری می کند.

آووکادو حاوی:

ویتامین B6، که به تعادل سیستم عصبی کمک می کند.
پتاسیم، به بالا بودن انرژی و میل جنسی کمک می کند.

رابطه جنسی | برای تقویت رابطه جنسی چه مواد غذایی را باید مصرف کرد؟

تخم مرغ

برای اینکه اعصابتان را آرام کنید،با یک بشقاب تخم مرغ در صبح سعی کنید همه چیز را آسان بگیرید. املت،آب پز،یا تخم مرغ جوشیده یک منبع خوب ویتامین ب می باشند و همچنین یک ماده غذایی کلیدی و اصلی برای داشتن رابطه جنسی پرهیجان و عاری از استرس می باشد.
دکتر یاول لاچنس رئیس انستیتو تغذیه دانشگاه روتجرز می گوید:هر زمانی که احساس اضطراب،و استرس کردید ویتامین ب اولین چیزی است که در بدنتان به اتمام رسیده و به آن نیاز دارد.ویتامین ب شما را از استرس دور می کند،به شما کمک می کند تا در هنگام رابطه جنسی آرام باشید و احساس خشم و عصبانیت را کاهش داده و درجلوگیری از انزال زودرس کمک می کند.

کرفس

کرفس خوراکی چسبناکی است که مزه ای شبیه آب دارد اما می تواند برای تقویت رابطه جنسی شما مفید باشد. هر ساقه کرفس حاوی اندرواستنون و اندرواستنول می باشد،این دو،دو ماده شیمیایی هستند که به شما در جلب کردن نظر خانم ها کمک می کند.(نگران نباشید. این استروئید با استروئید اندرواستندیون متفاوت است) وقتی شما یک ساقه کرفس را می جوید شما اندرواستنون و بوی اندرواستنول را درون دهانتان آزاد می کنید.

سپس آنها از پشت حلق شما به سمت بینیتان به گردش در می آیند. فرمون(ماده شیمیایی بودار) تحریک های بدنتان را بالا می برد و باعث می شود تا سیگنالهای خوش بو کننده را به بدنتان بفرستد. دفعه بعد حتما کرفس را امتحان کنید.دکتر هیرش معتقد است که فرمون ها فورا تاثیر می گیرد پس باید به خانمهایی که پیرامونتان هستند توجه کنید که بی درنگ جذب شما می شوند.آیا تابه حال کرفس را از غذایتان حذف کرده اید؟ کرفس یک غذای کم کالری،با فیبر بالا است پس می توانید هرآنچه که می خواهید از آن بخورید. پشیمان نمی شوید.

بستنی وانیلی

بستنی دارای سطح بالایی از کلسیم و فسفر است،کلسیم و فسفر دو ماده ای هستند که انرژی ماهیچه هایتان را تامین می کند و تمایلات جنسی شما را بالا می برد.
سارا بروور مولف کتاب “محرکهای جنسی خود را افزایش دهید” معتقد است که کلسیم (۲۰۰ میلی گرم در یک کاسه) لذت جنسیتان را تقویت می کند زیرا ماهیچه هایی که کنترل کننده انزال است برای گرفتگی و انقباض به کلسیم احتیاج دارد. فقط بستنی از نوع وانیلی آن را انتخاب کنید. یک مطالعه که بر روی درمانهای چشایی و بویایی در شیکاگو و موسسه تحقیقات علمی انجام شد نشان داد که زمانی که مردها بوی وانیل را استشمام می کنند،آنها را درحالت ریلکس قرار می دهد،و باعث کاهش اضطراب و بروز احساساتشان می شود.

آجیل

مصرف سیگار،آلودگی هوا و آلودگیهای دیگر در هوا می توانند باعث تخریب اسپرم آقایان شود و دی ان ای داخل سلول هایتان را دگرگون کرده و خطر تولید مثل را افزایش دهد. برای جنگیدن با این آلاینده ها چه باید کرد؟ از آجیل استفاده کنید. آجیل های برزیلی یک منبع غنی از سلنیوم هستند. سلنیوم ماده ی معدنی است که به سالم نگه داشتن اسپرم ها کمک می کند و همچنین به شناور شدن آلاینده ها کمک می کند.

وقتی محققان در ایالت کینگدم متوجه مشکلات باروری مردان شدند، جذب سلنیوم آنها را افزایش دادند، درنتیجه سلولهایشان به شدت بارور شدند و همچنین سلولهای بادوام تری به دست آوردند. کیت آیوب سخنگوی موسسه رژیم آمریکا می گوید: آجیل همچنین یک منبع غنی از ویتامین ای است، یک آنتی اکسیدانی که از سلولهای اسپرم درمقابل آسیب های رادیکال آزد محافظت می کند.

جگر

جگر تعداد اسپرم ها را افزایش می دهد. مقدار کمی از جگر منبع سرشاری از ویتامین آ است که برای افزایش قدرت باروری مفید می باشد. مطالعات نشان می دهند که مردانی که روزانه به مقدار فراوانی ویتامین آ مصرف می کنند تعداد اسپرم هایشان بالاتر و روابط جنسی بهتری نسبت به کسانی که ویتامین آ مصرف نمی کنند دارند. زمانی که ویتامین آ بدن کم می شود تولید اسپرم هم به طور چشمگیری کاهش مییابد. جگر نیز یک منبع غنی از روی است. بدن ۵ میلیگرم روی دفع می کند (یک سوم نیاز روزانه تان). بنابراین آخر هفته بدنتان روی را ذخیره کرده است و روابط جنسی بهتری خواهید داشت.

هلو

پرتقال یک منبع عالی ویتامین ث است اما هلوی یخ زده انتخاب بهتری است. اگر شما به دنبال این هستید که کاستی های بدنتان را جبران کنید این بسیار حائز اهیمت است. یک متخصص تغذیه در فیلادلفیا می گوید: مردانی که به مقدار کافی ویتامین ث دریافت نمی کنند اسپرم هایی با کیفیت پایین تولید می کنند.

محققان دانشگاه تگزاس دریافتند که مردانی که حداقل ۲۰۰ میلیگرم ویتامین ث به صورت روزانه مصرف می کنند اسپرهای بیشتری تولید می کنند تا افرادی که ویتامین ث کمتری مصرف می کنند. رئیس مرکز طب باروری مردان معتقد است که ویتامین ث همچنین از انبوه شدن اسپرم ها جلوگیری می کند. یک بسته تکه های هلوی یخ زده فریز شده ویتامین ث بیشتری نسبت به هلوی تازه دارد. آنها را یه شیر و غلات صبحانه تان اضافه کنید. یک فنجان میوه دوبرابر بیشتر از نیاز روزانه تان ویتامین ث دارد.

بلوبری

بلوبری باعث نعوظ می شود. ویاگرا را فراموش کنید. کپسولهای آبی طبیعی که برای توان جنسی مفید است ممکن است بیشترین کار را برای شما انجام دهد.پروفسور علم تغذیه در دانشگاه مین می گوید:

بلوبری یکی از بهترین غذاهای مخصوص مردان مسن دارای مشکل نعوظ است. آنها به شکل فیبرهای حلال ذخیره شده و قبل از اینکه کلسترول منقطع و شکسته شود یا جذب شده و در طول دیواره سرخگرها ته نشین شود به وارد شدن کلسترول اضافی به دستگاه گوارش کمک می کند تا سریعتر دفع شود.

همچنین غنی از موادی ست که به استراحت مجرای خونتان کمک می کند و گردش خون را بهبود می بخشد. مزایای کلسترول پایین و جریان خون چیست؟ هرچه سن مردان بالا می رود و جریان خونشان بیشترشود نعوظ بیشتری هم خواهند داشت. پروفسور علم تغذیه دانشگاه برای داشتن توان جنسی بالاتر و عملکرد بهتر خوردن بلوبری را به مقدار ۳ یا ۴ بار در هفته توصیه می کند.

صبحانه دارای غلات

آیا برای داشتن رابطه جنسی بی حوصله و خسته هستید؟ صبحانه تان را چک کنید و مطمئن شوید که موادی را می خورید که دارای تیامین و ریبوفلاوین باشد. هر دو این ویتامین به شما کمک می کند تا انرژیتان را به طور موثر به کار بگیرید بنابراین با خوردن این ویتامین ها در هنگام تماشای تلویزیون از خوابیدن امتناع می کنید. این دو ویتامین همچنین برای سیستم عصبی بسیار اساسی و حیاتی است تا به طور مناسب عمل کند.

عملکرد بهتر اعصاب به معنی تحریک و لذت بیشتر هنگام روابط جنسی است. هر چقدر سنتان بالا می رود،بدنتان برای جذب ویتامین ها که به نحوه عملکرد سیستم عصبیتان کمک می کند زمان زیادتری لازم دارد. بنابراین لازم است که شما نیرو و انرژیتان را افزایش دهید. نان ها و غلات منبع خوبی از نیاسین هستند،نیاسین یک ویتامینی که برای ترشح هیستامین ضروری است و یک ماده شیمیایی است که بدنتان برای رها کردن لذت جنسی به آن نیاز دارد.

گوشت کبابی

زمانی که شما به مدت یک یا دو دهه با شخصی به سر می برید کم کم جذابیت ها کاهش می یابد. روش ساده ای که روابط جنسی را بهبود می بخشد چیست؟ گوشت کبابی و مقداری گوشت راسته گوسفند بخورید. پروتئین موجود در گوشت سطح دوپامین و نور آدرنالین را بالا می برد. دوپامین و نور آدرنالین دو ماده شیمیایی در مغز هستند که حساسیت حین روابط جنسی را بالا می برد.

استیک همچنین از روی سرشار است،روی یک ماده معدنی است که تمایلات جنسی را با کاهش تولید هورمونی به نام پرولاکتین بالا می برد و با تحریک مداخله می کند.و بهتر از همه خوردن گوشت قرمز است که به بالا بردن تستوسترون) هورمون جنسی مردانه ( کمک میکند درحالی که تولید هورمون جنسی متصل به گلوبولین را محدود می کند. یک ماده ای که از گردش خون آلت تناسلی جلوگیری کرده و توان جنسی مردانه را کاهش می دهد.

شکلات

مصرف طولانی مدت شکلات شما را به یک شخص حساس تبدیل می کند بعد از خوردن استیک عصرها را با خوردن شکلات قهوه ای سپری کنید. کاکائوی موجود در شکلات شامل متیلکسانتین است، متیلکسانتین یک ماده محرکی است که حساسیت بدن را بالا میبرد. شکلات همچنین شامل فنیلتیلامین است، یک ماده شیمیایی که به مقدار بالایی تحریک کننده است.وارد می گوید: برای بسیاری از افراد،احساس،شبیه شور و هیجان داشتن هنگام تجربه اولین عشقشان است.



منبع مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن