وی هرت ایت عکس

  • تاریخ : ۲۲ام تیر ۱۳۹۷

در مقایسه با کمپین تبلیغاتی اصلی تلویزیونی آدیداس برای جام جهانی، که یک مسابقه پر سر و صدا و شلوغ را به نمایش گذاشت، کمپین تبلیغاتی کنونی آدیداس شیک تر و متمرکزتر است.

فیلم های مختلف تولید شده توسط آژانس Iris در طول ماه اخیر در مورد جام جهانی منتشر شده است، از جمله یک کمپین تبلیغاتی که در آن افسانه های فوتبال دیوید بکهام و زین الدین زیدان درباره استعداد، مو و مدال بحث و گفتگو کردند و در کمپین تبلیغاتی دیگری به داستان گابریل ژزوس برزیلی پرداخت.

آخرین فیلم شب قبل از بازی نیمه نهایی بین فرانسه و بلژیک نمایش داده شد و باز هم زیدان در آن حضور داشت، که درباره قواعد بازی در میان زمین و اینکه چگونه خطرناک ترین و حیاتی ترین منطقه بازی است توضیح داد، جایی که در آن رویاها ساخته می شوند و شکسته می شوند. این یک فیلم ساده است که در آن زیدان به آرامی با دوربین صحبت می کند، اما این کار تا حدی غافلگیر کننده است که می تواند حس هیجان و ترس را به شما منتقل کند. شاید این فیلم موفق بود – چون فرانسه بازی را برد.

منبع: AdAge

(Visited 11 times, 1 visits today)